Medewerker Sales Support Benelux en Nordics (fulltime)

Voor een internationale Fashion organisatie in Breda zijn wij op zoek naar een:

Medewerker Sales Support Benelux en Nordics (fulltime)

Functieomschrijving:
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het orderverwerkingsproces, plaatsen en opvolgen van het orderproces, communicatie richting de klant (Agenten en Retail/ Key Accounts) en de leveranciers met betrekking tot de orders, orderbevestiging en levertijden. Je geeft een actieve ondersteuning aan de Account- en Sales Managers en rapporteert rechtstreeks aan het Team Lead Sales Support.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Orders verwerken en begeleiden tot en met de uitlevering;
• Het up-to-date bijhouden van de klantenadministratie;
• Administratieve ondersteuning van de Account- en Sales Manager;
• Het beantwoorden (telefonisch en email) en afhandelen van vragen en klachten;
• Signaleringsfunctie m.b.t. de voorraadbeschikbaarheid.

Voor deze functie stellen wij de volgende eisen:
• Een afgeronde HBO opleiding (Commerciële Economie of soortgelijk);
• Ervaring in een commerciële binnendienst functie opgedaan in een stage of eerste werkervaring is een pré;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Ervaring met SAP en MS Office.
• Pro-actief, goede communicatieve vaardigheden, flexibel en stressbestendig.

Locatie: Breda

Reageer op deze vacature

Stuur je C.V. samen met je motivatie naar ons toe.

Uw persoonlijke gegevens

Bijlagen